مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 20:402023-08-17سياسي

سهمیه استخدامی جامعه ایثارگری در دستگاه های اجرایی لحاظ شود


استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ نیرویی در هیچ دستگاه اجرایی تحت هیچ عنوانی نباید به کارگیری و استخدام شود؛ مگر اینکه سهمیه جامعه ایثارگری لحاظ شود.

- ایسنا/کهگیلویه و بویراحمد استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: هیچ نیرویی در هیچ دستگاه اجرایی تحت هیچ عنوانی نباید به کارگیری و استخدام شود؛ مگر اینکه سهمیه جامعه ایثارگری لحاظ شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سیدعلی احمدزاده در همایش گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی، ایثارگران را از اقشار تأثیرگذار جامعه دانست و افزود: بسیاری از ایثارگران پایه گذار انقلاب اسلامی بودند، انقلاب را آغاز و اداره کردند و پس از آن وارد جنگ شدند و در حالی که دشمن آمده بود تا انقلاب را سرنگون کند آنها میدان را از دشمن گرفتند.

وی اظهارکرد: در دوران دفاع مقدس، همه دنیای استکبار حامی صدام بود، اما کسانی که از یاران امام (ره) و بانیان اصلی انقلاب اسلامی بودند وارد میدان شدند که عده ای شهید، عده ای جانباز و عده ای به افتخار آزادگی و ایثارگری نائل آمدند.

استاندار کهگیلویه و بویراحمد با اشاره به اینکه ایثارگران در دوران دفاع مقدس از همه دارایی و از بزرگترین سرمایه وجودی خود یعنی جانشان گذشتند، گفت: در عملیات پد خندق رزمندگان ما در مقابل دشمن ایستادگی کردند و در شرایطی که می توانستند صحنه را تر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سهمیه استخدامی جامعه ایثارگری در دستگاه های اجرایی لحاظ شود

سهمیه استخدامی جامعه ایثارگری در دستگاه های اجرایی لحاظ شود