مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-03ورزشي

حضور میراسماعیلی و درویش در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کربلا+عکس


آرش میراسماعیلی همراه با رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس و مسوولان فدراسیون جودو عراق، امروز پنج شنبه در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کربلای معلی حضور پیدا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، آرش میراسماعیلی و مهدی گرایلی رییس و نایب رییس فدراسیون جودو کشورمان که روز گذشته ( چهارشنبه) وارد نجف اشرف شدند، پس از زیارت حرم مطهر امیرالمومنین علی(ع) امروز راهی کربلای معلی شدند.

در ادامه این سفر معنوی میراسماعیلی به کربلا، سید سمیر الموسوی نایب رییس اتحادیه جودو آسیا و نایب رییس کمیته ملی المپیک عراق، نایب رییس فدراسیون جودو عراق و رییس هیات جودو کربلای معلی به استقبال وی رفتند.

پس از آن مسولان فدراسیون جودو عراق با حضور در هتل محل اسکان رییس فدراسیون جودو کشورمان، جلسه ای را تشکیل دادند که سمیر الموسوی نایب رییس اتحادیه جودو آسیا در ابتدای صحبت های خود ضمن خوش آمدگویی و تبریک برای بازگشت مجدد میراسماعیلی به فدراسیون جودو، در مورد ادامه همکاری های دو جانیه فدراسیون های جودو ایران و عراق تاکید فراوانی داشت.

در این جلسه مقرر شد، یک مرحله کلاس مربیگری بین المللی مشترک با حضور مربیان و اساتید ایرانی و عراقی در مهرماه سال جاری به میزبانی کشور عرق برگزار شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حضور میراسماعیلی و درویش در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کربلا+عکس

حضور میراسماعیلی و درویش در مراسم عزاداری امام حسین(ع) در کربلا+عکس