مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 07:252023-07-25اقتصادي

صدور 100 مجوز بی نام برای تسهیل سرمایه گذاری در چابهار


رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برای تسهیل در سرمایه گذاری و کمک به فعالان اقتصادی جهت آغاز کسب و کار و تولید در این منطقه آزاد 100 بسته سرمایه گذاری به ارزش 50 هزار میلیارد تومانی بی نام صادره شده است.

- ایسنا/سیستان و بلوچستان رییس هیات مدیره و مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: برای تسهیل در سرمایه گذاری و کمک به فعالان اقتصادی جهت آغاز کسب و کار و تولید در این منطقه آزاد 100 بسته سرمایه گذاری به ارزش 50 هزار میلیارد تومانی بی نام صادره شده است.

امیر مقدم در گفت وگو با خبرنگار ایسنا اظهارکرد: سازمان منطقه آزاد چابهار با دسترسی به بزرگترین بندر اقیانوسی ایران و به عنوان یکی از چهار شهر لجستیک کشور تلاش کرده تا با استفاده از ظرفیت های ویژه موجود در راستای ایفای نقش خود در اقتصاد ملی و منطقه ای در کنار سایر مناطق آزاد و ویژه کشور ایفای نقش کنند.

وی بیان کرد: برای جذب سرمایه گذاری اقدامات مختلفی انجام شده که یکی از آنها حضور در دومین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری و توانمندی های صادراتی مناطق آزاد و ویژه اقتصادی کشور در مشهد مقدس است که توانستیم به خوبی ظرفیت ها را معرفی کنیم.

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد چابهار گفت: این سازمان با درک صحیح از فرصت برگزاری این نمایشگاه، نسبت به برنامه ریزی جهت برگزار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدور 100 مجوز بی نام برای تسهیل سرمایه گذاری در چابهار

صدور 100 مجوز بی نام برای تسهیل سرمایه گذاری در چابهار