مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 05:052023-08-17بين الملل

جنگنده اف35 آمریکا جهت بازدارندگی مقابل ایران درمنطقه حضوردارد


حساب کاربری نیروهای تروریست آمریکایی موسوم به سنتکام در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که جنگنده های اف -35 اس آمریکا جهت کمک به بازدارندگی در برابر ایران در منطقه حضور خواهند داشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، حساب کاربری نیروهای تروریست آمریکایی حاضر در منطقه یا همان سنتکام با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایکس ادعا کرده است که جنگنده های اف -35 اس نیروی هوایی آمریکا جهت پشتیبانی ناوگان پنجم دریایی در مأموریت های دریایی جهت کمک به بازدارندگی در برابر ایران در منطقه حضور دارند.

سنتکام همچنین افزوده است که جنگنده رادارگریز اف -35 از پیشرفته ترین جنگنده های جهان و قابلیت های بی سابقه ای را در اختیار نیروهای مستقر در منطقه قرار می دهد.

هفته گذشته نیز آسوشیتدپرس اعلام کرده بود که ایالات متحده در حال افزایش استفاده از جت های جنگنده در نزدیکی تنگه هرمز برای محافظت از کشتی ها در برابر تحرکات ایران است.

آمریکا همچنین نگرانی خود را درباره افزایش روابط ایران، روسیه و سوریه در خاورمیانه اعلام کرده است.

به گفته یک مقام ناشناس دفاعی و نظامی آمریکا، افزایش اخیر فعالیت های نظامی روسیه را می توان به افزایش همکاری و هماهنگی میان مسکو، تهران و دولت سوریه نسبت داد و هدف اصلی این تلاش هماهنگ اعمال فشار بر ایالات متحده برای خروج از سوریه است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جنگنده اف35 آمریکا جهت بازدارندگی مقابل ایران درمنطقه حضوردارد

جنگنده اف35 آمریکا جهت بازدارندگی مقابل ایران درمنطقه حضوردارد