مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 17:252023-08-05سياسي

نیازهای بخش معدن در خوزستان شناسایی شود


نیازهای بخش معدن شناسایی شود تا بتوانیم همه ظرفیت های آن را فعال کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، علی اکبر حسینی محراب استاندار خوزستان امروز در نشست شورای معادن استان خوزستان برقراری ارتباط مؤثر با سایر نقاط فعال کشور در زمینه معدن را ضروری دانست و اظهار کرد: در برخی از معادن کشور یافته هایی صورت می گیرد که تا زمان رسیدن به آن، فکری در موردش نشده است، بنابراین با توجه به پیشرفت فناوری های روزی که برای اسکن معادن استفاده می شود باید با کمک بخش صنعت اسکن کامل زمین های استان صورت گیرد.

وی با بیان اینکه مطالعه کامل پیرامون معادن خوزستان باید در دستور کار باشد، اضافه کرد: ما باید در کنار تکنولوژی قرار بگیریم تا ضمن کاهش هزینه ها نیز امکان لازم برای تجزیه و تحلیل ها فراهم شود.

استاندار خوزستان عنوان کرد: از تجربیات استان های مشابه برای ورود سرمایه گذاران، بهره گیری از تکنولوژی و امکانات لازم استفاده شود، سرمایه گذاری در بخش معدن مطابق با نیازهای استان باشد تا در آینده به عنوان بخش پیشران برای سایر معادن در مسائل داخلی عمل کند.

وی با تأکید بر تقویت بخش خصوصی در حوزه معادن خوزستان افزود: بستر لازم برای بهره گیری از ظرفیت فارغ التحصیلان حوزه معدن فراهم شود؛ باید میان معدن و رشته های دانشگاهی ارتباط برقرار کنیم تا از ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نیازهای بخش معدن در خوزستان شناسایی شود

نیازهای بخش معدن در خوزستان شناسایی شود