مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 1 مرداد 1402 ساعت 09:052023-07-23سياسي

یوم العباس زنجان میزبان 7500 مهمان از سراسر کشور


رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان گفت: تمهیدات لازم برای اسکان و تهیه یک وعده غذا برای7500 نفر از سراسر کشور که در مراسم یوم العباس شرکت خواهند کرد، - انجام شده است.

علیرضا فیروزفر در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به اینکه امسال نیز توفیق خدمت به عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) را در ایام محرم به ویژه یوم العباس خواهیم داشت، گفت: برنامه های امسال حسینیه اعظم زنجان با اعلان عزای حسینی همراه با تجلیل از یکی از پیرغلامان دربار حضرت امام حسین (ع)، سردار حاج محمدتقی اوصانلو آغاز شد.

وی با یادآوری اینکه اول محرم امسال شاهد تعویض پرچم گنبد حسینیه اعظم زنجان بودیم، تصریح کرد: با توجه به تجهیزاتی که برای آتش نشانی زنجان در سال جاری صورت گرفته بود، گنبد و مناره های حسینیه اعظم زنجان به واسطه نردبان 32 متری که تهیه شده بود، شست وشو شد.

رییس هیئت امنای حسینیه اعظم زنجان با بیان اینکه امسال نیز همانند هر سال پیام عشق بازی زنجانی ها و مهمانان اباعبدالله الحسین (ع) در روز هشتم محرم به دنیا مخابره خواهد شد، خاطرنشان کرد: هشتم محرم امسال دوباره نوای یا حسین و یا ابوالفضل را از خیابان های پایتخت شور و شعور حسینی خواهیم شنید.

فیروزفر با اشاره به اینکه شب های محرم امسال نیز خادمان حسینیه اعظم زنجان پذیرای عزاداران حسینی خواهند بود، اظهار کرد: ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یوم العباس زنجان میزبان 7500 مهمان از سراسر کشور

یوم العباس زنجان میزبان 7500 مهمان از سراسر کشور