مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 11:252023-07-26پزشكي

مقدمات اعلام جرم دادستانی علیه رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد


سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان از انجام تمهیدات لازم برای اعلام جرم علیه رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به دلیل ترک فعل های متعدد خبر داد.

- ابوالفضل احمدزاده در گفت وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: پس از وصول گزارشات و شکایات مردمی متعدد در خصوص کمبود و ضعف زیرساخت های بهداشتی و امکاناتی در بیمارستان های حوزه دانشگاه علوم پزشکی زاهدان، بازدیدهای سرزده ای از برخی بیمارستان ها انجام شد.

وی افزود: در این بازدیدها کم کاری مسئولان و ترک فعل آنها و عدم رسیدگی به موقع و صحیح به بیماران و همراهان آنها مشهود بود که تذکرات لازم به متولیان این بیمارستان ها داده شد و مهلت قانونی نیز برای رفع مشکلات تعیین گردید.

به گفته احمدزاده؛ برخلاف تعیین مهلت و اعلام موارد لازم برای رفع نقص اما باز هم شاهد کم کاری مدیران و مسئولان مربوطه بودیم که در راستای احقاق حقوق عامه و حفظ کرامت شهروندان زاهدانی، تمهیدات لازم برای اعلام جرم علیه رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان به دلیل ترک فعل و کوتاهی های مشهود در بخش خدمات رسانی به مردم فهیم و بصیر استان انجام شد.

سرپرست معاونت حقوق عامه دادستانی مرکز استان تصریح کرد: برخی از موارد کوتاهی ریاست دانشگاه علوم پزشکی زاهدان شامل تشکیل ندادن ستاد استانی کنترل و مبارزه با دخانیات، عد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مقدمات اعلام جرم دادستانی علیه رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد

مقدمات اعلام جرم دادستانی علیه رییس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان انجام شد