مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-29سياسي

لغو مجوز 3 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین


معاون گردشگری و سرمایه گذاری قزوین از لغو مجوز سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین و تاکستان خبر داد.

- ایسنا/قزوین معاون گردشگری و سرمایه گذاری قزوین از لغو مجوز سه دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین و تاکستان خبر داد.

نادر محمدی با اشاره به لغو مجوز 3 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین، اظهار کرد: 2 دفتر خدمات مسافرتی در قزوین و یک دفتر در تاکستان به دلیل عدم فعالیت و برابر با ماده 20 آیین نامه نظارت بر تأسیس و فعالیت دفاتر خدمات مسافرتی در استان لغو مجوز شدند.

بنا بر اعلام روابط عمومی، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان قزوین، این مسئول بیان کرد: شرکت ها و دفاتری که پروانه فعالیت آن ها باطل شده به استناد قانون حق اجرا و برگزاری تور، اخذ روادید و هرگونه فعالیت خدمات مسافرتی را ندارند.

وی یادآور شد: مسافران و گردشگران در هنگام دریافت خدمات مسافرتی به دفاتر گردشگری مجاز و دارای پروانه بهره برداری مراجعه کنند و در صورت مشاهده واحدهای متخلف و بدون مجوز، مراتب را به معاونت گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی اطلاع دهند.

محمدی در پایان گفت: گردشگران عزیز می توانند برای مشاهده اطلاعات دفاتر خدمات مسافرتی مجاز به پورتال اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان به آدرس Qazvin


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لغو مجوز 3 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین

لغو مجوز 3 دفتر خدمات مسافرتی و گردشگری در قزوین