مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 22:402023-08-04اقتصادي

توضیحات رییس جهاد کشاورزی گلستان در خصوص افزایش قیمت نان در این استان


رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به این که به دنبال یکسان سازی و افزایش کیفیت نان در نانوایی ها هستیم ، در مورد افزایش قیمت نان در گلستان توضیح داد.

- ایسنا/گلستان رییس سازمان جهاد کشاورزی گلستان با اشاره به این که "به دنبال یکسان سازی و افزایش کیفیت نان در نانوایی ها هستیم"، در مورد افزایش قیمت نان در گلستان توضیح داد.

محمد برزعلی شامگاه جمعه 13 مرداد 1402 در گفت وگو با خبرنگار ایسنا، با اشاره به این که شورای آرد و نان در همه استان ها مستقر بوده و دبیری این شورا بر عهده سازمان جهاد کشاورزی است، اظهار کرد: پیشنهاداتی که در خصوص قیمت گذاری و سایر تصمیمات مرتبط با حوزه آرد و نان در دستور کار شورا قرار می گیرد، هر هفته با حضور اعضای شورا مورد بررسی قرار می گیرد.

وی با تأکید بر این مطلب که قیمت نان در استان گلستان تغییری نکرده است و قیمت اعلام شده در رسانه ها صرفاً مصوبه پیشنهادی کارگروه آرد و نان استان در مورد نانوایی های سوپر آزاد بوده است، گفت: نانوایی های سوپر آزاد، نانوایی هایی هستند که آرد مورد استفاده آن ها از آرد غیریارانه ای یا آزاد بوده و به تبع آن، قیمت نان تولیدی آن ها با قیمت نانوایی های دیگر متفاوت است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحات رییس جهاد کشاورزی گلستان در خصوص افزایش قیمت نان در این استان

توضیحات رییس جهاد کشاورزی گلستان در خصوص افزایش قیمت نان در این استان