مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 17 مرداد 1402 ساعت 22:552023-08-08اقتصادي

2000 میلیارد تومان به پروژه راه آهن کرمانشاه اختصاص یافت


استاندار کرمانشاه از تخصیص 2000 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن کرمانشاه به اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: این پروژه احتمالا تا پایان سال آینده به پایان خواهد رسید.

- ایسنا/کرمانشاه استاندار کرمانشاه از تخصیص 2000 میلیارد تومان اعتبار به پروژه راه آهن کرمانشاه به اسلام آبادغرب خبر داد و گفت: این پروژه احتمالا تا پایان سال آینده به پایان خواهد رسید.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد طیب صحرایی، عصر امروز (17 مرداد) در نشست شورای اداری استان کرمانشاه، بااشاره به در پیش بودن ایام اربعین، اظهارکرد: مردم کرمانشاه از دیرباز مفتخر به خدمتگزاری به زوار عتبات عالیات بوده اند و این افتخار نسل به نسل بین آنها منتقل شده تا به امروز رسیده است.

استاندار کرمانشاه با تاکید براینکه ایام اربعین برکات مادی و معنوی فراوانی برای کرمانشاه به همراه خواهد داشت، گفت: همه باید برکاتی که این مراسم بزرگ برای استان دارد را تبیین کنیم.

وی ادامه داد: طی بازدیدهایی که در روزهای گذشته از تعدادی از مجموعه های شهرستان قصرشیرین و مرز خسروی داشتم، برخی از آنها اعلام کردند که برای ایام اربعین به نیروی کار نیاز دارند که این نشان از اشتغالزایی در این شهرستان در این ایام دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

2000 میلیارد تومان به پروژه راه آهن کرمانشاه اختصاص یافت

2000 میلیارد تومان به پروژه راه آهن کرمانشاه اختصاص یافت