مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-19ورزشي

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در بهاباد برگزار شد


جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در بهاباد با حضور فرماندار، امام جمعه و مسئولان دستگاه های اجرایی دولت در فرمانداری این شهرستان برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، فرماندار بهاباد در این جلسه با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دولت، شهیدان رجایی و باهنر، خدمات دولت سیزدهم در شهرستان بهاباد را مثبت ارزیابی کرد و اظهار داشت: دولت سیزدهم علیرغم تحریم های ظالمانه و مشکلاتی که داشت اقدامات بسیار درخشانی را در شهرستان کم برخوردار بهاباد داشته است.

علیرضا تیموری با بیان اینکه هفته دولت فرصت مغتنمی برای بزرگداشت یاد و خاطره و تبیین سبک خدمتگزاری شهیدان رجایی و باهنر است، گفت: حادثه هشتم شهریور و شهادت شهیدان رجایی و باهنر معیاری برای شناخت جبهه حق و باطل بود.

تیموری با اشاره به اینکه در دولت سیزدهم کارهای خوبی در زمینه های جاده، بهداشت و درمان و آبرسانی به 58 روستا، مسکن جوانان، آموزش و پرورش، ورزش و جوانان در این شهرستان انجام شده است، گفت: شهرستان بهاباد ظرفیتهای بسیار مناسبی برای پیشرفت دارد.

وی عنوان کرد: برگزاری مسابقات مختلف ورزشی، تجلیل از کارمندان نمونه دولت، برگزاری مراسم بزرگداشت شهیدان دولت، گلباران مزار شهدا و بهره برداری از پروژه های عمرانی از مهمترین برنامه های گرامیداشت هفته دولت در این شهرستان است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در بهاباد برگزار شد

جلسه ستاد بزرگداشت هفته دولت در بهاباد برگزار شد