مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 12:152023-08-22اقتصادي

118 هزار تن گندم در مازندران خریداری شد


مدیرکل غله و خدمات بازرگانی مازندران از پایان عملیات خرید تضمینی گندم از کشاورزان استان خبر داد و گفت: 118 هزار تن گندم در استان خریداری شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عباسعلی وفایی نژاد پیش ازظهر سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: در راستای سیاست های حمایتی دولت از کشاورزان، عملیات خرید تضمینی گندم که از دهم خرداد در استان مازندران آغاز شد، از 58 هزار هکتار سطح زیر کشت این محصول در استان 118 هزار تن گندم از کشاورزان مازندران خریداری شده است.

وی با بیان اینکه سیلوی مرکزی نکا همچنان آماده تحویل گرفتن گندم از کشاورزان می باشد افزود: در صورتی که کشاورزی هنوز گندم آماده برای تحویل دارد، سیلوی 103 هزارتنی شهید میرزاپور نکا آمادگی لازم برای دریافت گندم از کشاورزان استان را دارد.

وفایی نژاد تصریح کرد: در سال جاری همزمان با افزایش خرید گندم نسبت به سال های گذشته، بیش از 160 هزارتن گندم نیز از سایر استان ها وارد سیلوهای استان مازندران شد.

وی با توجه به خرید تضمینی 118 هزارتن گندم در استان و ورود گندم از سایر استان ها، اعلام کرد: موجودی ذخیره گندم در سیلوی مرکزی نکا و سیلوهای بخش خصوصی در استان مازندران به رقمی بیش از 190 هزارتن رسیده که این مقدار موجودی ذخیره استراتژیک گندم در استان بی سابقه می باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

118 هزار تن گندم در مازندران خریداری شد

118 هزار تن گندم در مازندران خریداری شد