مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 08:502023-08-20اقتصادي

افتتاح پروژه های مختلف در شهرکرد همزمان با هفته دولت


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو، محمد حسین واحدیان شهردار شهرکرد صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: به همین مناسبت 17 پروژه توسط شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در حوزه ورزشی، - شهردار شهرکرد گفت: همزمان با هفته دولت 17 پروژه با 98 میلیارد تومان اعتبار در حوزه عمرانی، ورزشی، خدماتی، اداری، آموزشی، فضای سبز و… افتتاح می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه استان های خبرگزاری دانشجو ، محمد حسین واحدیان شهردار شهرکرد صبح شنبه در جمع خبرنگاران با اشاره به فرارسیدن هفته دولت گفت: به همین مناسبت 17 پروژه توسط شهرداری شهرکرد با اعتباری بالغ بر 40 میلیارد تومان در حوزه ورزشی، خدماتی، اداری، آموزشی، فضای سبز و… افتتاح که زمینه اشتغال 49 نفر را فراهم می کند.

وی افزود: گلخانه گل و گیاهان زینتی به متراژ 1550 مترمربع واقع در نهالستان با 2 میلیارد تومان اعتبار احداث شد که در این واحد گلخانه ای، گل و گیاهان زینتی ازجمله بنفشه، همیشه بهار، کلم زینتی، آهار، میخک، اطلسی و… تولید خواهد شد.

شهردار شهرکرد با بیان اینکه پروژه جاده سلامت نیز با 15 میلیارد تومان اعتبار در این هفته آماده بهره برداری است، خاطرنشان کرد: این پروژه از سال 98 آغاز و در حال حاضر فاز دوم این پروژه افتتاح می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پروژه های مختلف در شهرکرد همزمان با هفته دولت

افتتاح پروژه های مختلف در شهرکرد همزمان با هفته دولت