مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 18:102023-08-09سياسي

خبرنگاران متعهدانه تر به رسالت و وظایف خطیر خود بپردازند


شهرکرد_سخنگوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: خبرنگاران تاریخ تحولات 40 سال اخیر را مرور کنند تا دقیق تر، واقعی تر و متعهدانه تر به رسالت و وظایف خطیر خود بپردازند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سرتیپ پاسدار رمضان شریف ظهر چهارشنبه در آیین پاسداشت روز خبرنگار که با حضور اصحاب رسانه چهارمحال و بختیاری در شهرکرد برگزار شد بابیان اینکه رسالت خبرنگاران بسیار سنگین است، اظهار کرد: متأسفانه در حال حاضر هرچه خبر منفی تر باشد، بُرد بیشتری دارد و این امر از آسیب های جدی حوزه خبری است.

وی با بیان اینکه اگر خبری کاملاً با مبانی دینی و عرفی مغایرت داشته باشد تمام فضای مجازی را در برمی گیرد، افزود: پشت این داستان جریاناتی هستند که جامعه را تشریح کرده و بررسی می کنند که چه موضوعی موجب شادمانی و یا ناامیدی جامعه می شود.

سردار شریف جریان سازی در خصوص خشک شدن دریاچه ارومیه را سوژه ای برای شکستن اقتدار جمهوری اسلامی و زیر سوال بردن توانمندی مسئولان کشور دانست و تصریح کرد: در طول 800 سال گذشته در دنیا چندین دریاچه خشک شدند و این تغییرات اقلیمی خاص ایران نیست بلکه سوژه ای برای زیر سوال بردن توانمندی های نظام بود.

وی خاطرنشان کرد: درعین حال بر اساس آنچه مسئولین و کارشناسان اعلام کرده اند باوجودآنکه تبخیر در این تابستان بسیار شدید است و ممک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبرنگاران متعهدانه تر به رسالت و وظایف خطیر خود بپردازند

خبرنگاران متعهدانه تر به رسالت و وظایف خطیر خود بپردازند