مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 18:502023-08-01اقتصادي

 12 طرح ورزشی دزفول آماده کلنگ زنی یا افتتاح در هفته دولت


12 طرح ورزشی با اعتبار بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال برای کلنگ زنی یا بهره برداری به مناسبت هفته دولت در شهرستان دزفول آماده شده است.

- دزفول- فرماندار ویژه دزفول گفت: 12 طرح ورزشی با اعتبار بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال برای کلنگ زنی یا بهره برداری به مناسبت هفته دولت در شهرستان دزفول آماده شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علیرضا خردمند ظهر امروز سه شنبه در جریان بازدید از طرح های ورزشی شهرستان دزفول در جمع خبرنگاران اظهار کرد: این طرح ها در ادامه افتتاح 14 طرح در چهارم خرداد، روز مقاومت و پایداری مردم دزفول خواهند بود.

وی افزود: چهار طرح در دزفول در هفته دولت به بهره برداری می رسند و به سرانه ورزشی این شهرستان اضافه می شوند، ضمن اینکه هشت طرح نیز کلنگ زنی خواهد شد.

فرماندار ویژه دزفول با قدردانی از تلاش اداره ورزش و جوانان و پیگیری نماینده مردم این شهرستان در مجلس بابت تأمین اعتبار طرح ها، عنوان کرد: پیمانکاران این طرح ها آماده هستند و امیدواریم طرح های مذکور به زودی تکمیل شوند.

خردمند افزود: این طرح ها با اعتباری بالغ بر یک هزار و 200 میلیارد ریال بهره برداری یا کلنگ زنی خواهند شد و امیدواریم با جذب اعتبار مورد نیاز شاهد تسریع در اجرا و بهره برداری آنها باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

 12 طرح ورزشی دزفول آماده کلنگ زنی یا افتتاح در هفته دولت

 12 طرح ورزشی دزفول آماده کلنگ زنی یا افتتاح در هفته دولت