مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:252023-08-21اجتماعي

برقراری 4 پرواز مستقیم رفت و برگشت از قشم به نجف


معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم از برقراری چهار پرواز مستقیم رفت و برگشت از قشم به نجف اشرف همزمان با فرارسیدن اربعین حسینی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قشم، ادریس راموز معاون فرهنگی و اجتماعی و گردشگری منطقه آزاد قشم امروز با اعلام این خبر گفت: برقراری این پروازها با پیگیری مدیریت عالی سازمان منطقه آزاد قشم و در راستای خدمت رسانی هر چه بیشتر به زائران اربعین حسینی انجام شده است.

وی با بیان اینکه هواپیمایی قشم ایر پروازهای خطوط قشم نجف اشرف را عهده دار است، افزود: چهار پرواز مستقیم رفت و برگشت در این مسیر با هدف افزایش رفاه قشموندان در سفر به عتبات عالیات انجام خواهد شد.

معاون فرهنگی، اجتماعی و گردشگری سازمان منطقه آزاد قشم زمان انجام نخستین پرواز را جمعه دهم شهریورماه اعلام کرد و گفت: دومین پرواز نیز روز یکشنبه دوازدهم اردیبهشت ماه از فرودگاه قشم به مقصد نجف در کشور عراق انجام خواهد شد.

به گفته راموز پروازهای برگشت نیز جمعه هفدهم و یکشنبه نوزدهم شهریورماه از نجف اشرف به مقصد قشم انجام می شود.

وی با بیان اینکه توسعه خطوط پروازی داخلی و خارجی از قشم از جمله اولویت های سازمان منطقه آزاد با همکاری فرودگاه بین المللی قشم می باشد، افزود: در همین راستا نیز در حال رایزنی و پیگیری برای برقراری ی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برقراری 4 پرواز مستقیم رفت و برگشت از قشم به نجف

برقراری 4 پرواز مستقیم رفت و برگشت از قشم به نجف