مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 27 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-18سياسي

بزرگترین ضعف دولت سیزدهم لکنت زبان در بیان دستاوردها است


بزرگترین ضعف دولت سیزدهم لکنت زبان در بیان دستاوردهای خود دولت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام علی زاهددوست در خطبه های نماز جمعه خورموج با بیان اینکه روز جهانی مسجد اساساً یک روز انقلابی است اظهار داشت: تشکیل این روز و تعیین این روز به خواست و مطالبه جمهوری اسلامی بود و در سازمان کنفرانس اسلامی به عنوان روز مسجد تصویب شد.

وی اضافه کرد: رهبر معظم انقلاب می فرمایند: مسجد می تواند پایگاه همه کارهای نیک باشد؛ پایگاه خودسازی، انسان سازی، تعمیر دل و تعمیر دنیا و مقابله با دشمن و زمینه سازی برای ایجاد تمدّن اسلامی و بصیرت افزاییِ افراد باشد.

امام جمعه دشتی با اشاره به در پیش بودن هفته دولت، بیان کرد: هدف از نامگذاری شهادت شهیدان رجایی و باهنر به عنوان هفته دولت، آن است که سبک خدمتگزاری آنان نصب العین مسئولان و مدیران کشور قرار بگیرد.

وی با اشاره به اینکه بزرگترین ضعف دولت سیزدهم لکنت زبان در بیان دستاوردهای خود دولت است تصریح کرد: حجم خدمات و دستاوردهای دو ساله دولت مردمی برابر با بیش از 10 سال خدمات است.

زاهددوست خاطرنشان کرد: اطلاع رسانی دقیق و بموقع خدمات دولت در مرحله اول وظیفه خود دولتمردان است و هفته دولت فرصت مغتنمی است که دستاوردهای ارزشمند دولت سیزدهم به صورت دقیق به مردم اطلاع رسانی شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین ضعف دولت سیزدهم لکنت زبان در بیان دستاوردها است

بزرگترین ضعف دولت سیزدهم لکنت زبان در بیان دستاوردها است