مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 22:102023-08-16ورزشي

تبریک رییسی برای قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان


رییس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت های جهانی، برای سومین بار متوالی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سیدابراهیم رییسی، رییس جمهور در پیامی قهرمانی مقتدرانه تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان در رقابت های جهانی، برای سومین بار متوالی را به ملت بزرگ ایران تبریک گفت و از همه کشتی گیران، دست اندرکاران و مربیان تیم ملی کشتی آزاد جوانان قدردانی کرد.

رییسی در این پیام تصریح کرد: بی شک این پیروزی درخشان که نشانی دیگر بر شایستگی و همت کشتی گیران کشورمان است، در پرتو تلاش، همت و اراده مصمم فرزندان این مرز و بوم همچنان با افتخار استمرار خواهد یافت.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم قهرمانی مقتدرانه و افتخارآفرین جوانان تیم ملی کشتی آزاد کشورمان در رقابت های 2023 جوانان جهان که برای سومین بار متوالی جایگاه واقعی خود را به نمایش گذاشتند، مایه خرسندی، فخر و مباهات برای همه هموطنان به ویژه جامعه ورزشی کشور است.

بی شک این پیروزی درخشان که نشانی دیگر بر شایستگی و همت کشتی گیران کشورمان است، در پرتو تلاش، همت و اراده مصمم فرزندان این مرز و بوم همچنان با افتخار استمرار خواهد یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تبریک رییسی برای قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان

تبریک رییسی برای قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد جوانان