مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 14:402023-08-20اقتصادي

افتتاح 8 پروژه عمرانی ورزش طی هفته دولت در همدان


مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای 15 برنامه شاخص فرهنگی ورزشی و افتتاح هشت پروژه عمرانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

- ایسنا/همدان مدیرکل ورزش و جوانان استان همدان از اجرای 15 برنامه شاخص فرهنگی ورزشی و افتتاح هشت پروژه عمرانی در استان همزمان با هفته دولت خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علی حقیقی با اعلام این خبر گفت: برای افتتاح این هشت پروژه بیش از 290 میلیارد ریال هزینه صرف شده که 15 هزار مترمربع به فضای ورزشی استان افزوده خواهد شد.

وی اضافه کرد: یکی از طرح ها افتتاح فاز نخست چمن مصنوعی فوتبال سرکان است که کار احداث آن سال 89 در زمینی به مساحت 8000 مترمربع آغاز شده و تاکنون برای آن 30 میلیارد ریال هزینه شد و 50 میلیارد ریال دیون به پیمانکار باقی مانده و برای اتمام کل پروژه به 100 میلیارد ریال اعتبار نیاز است.

حقیقی ادامه داد: سالن ورزشی ارزانفود که از محل اعتبارات استانی بوده و در سال 95 کلنگ زنی شده است، با مساحت 997 مترمربع با اعتبار 60 میلیارد ریال به بهره برداری می رسد.

وی با اشاره به افتتاح و بهره برداری از پنج زمین چمن مینی فوتبال روستایی گفت: زمین چمن مینی فوتبال روستای پهنه بر همدان و زمین چمن مینی فوتبال روستای آبرومند که سال 97 کلنگ زنی شده اند، امسال در هفته دولت به بهره برداری می رسند که برای هر کدام از این پروژه ها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 8 پروژه عمرانی ورزش طی هفته دولت در همدان

افتتاح 8 پروژه عمرانی ورزش طی هفته دولت در همدان