مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:202023-07-30اقتصادي

تسهیلات 200 میلیون دلاری برای نوسازی صنعت داروسازی کشور


مدیرکل دارو و مواد تحت کنترل سازمان غذا و دارو، از تلاش وزارت بهداشت برای دریافت تسهیلات 200 میلیون دلاری برای نوسازی تجهیزات صنعت داروسازی کشور است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جلسه شورای سیاستگذاری پنجمین نمایشگاه بین المللی تولید مواد مؤثره دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، روز یکشنبه 8 مرداد 1402 با حضور معاون صنایع عمومی وزیر صمت، مدیرکل دارویی سازمان غذا و دارو و نمایندگان سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، در سالن کنفرانس وزارت صمت برگزار شد.

در ابتدای این نشست، میثم کریمی دبیر شورای سیاستگذاری پنجمین نمایشگاه بین المللی فارمکس، از برپایی 530 غرفه در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: پنجمین دوره نمایشگاه با رویکرد صنعتی در حوزه دارو برگزار می شود و همه زنجیره های تأمین دارو و آرایشی و بهداشتی در این نمایشگاه حضور دارند.

وی با عنوان این مطلب که این نمایشگاه منطبق بر نمایشگاه های روز دنیا برگزار می شود، افزود: حوزه پتروشیمی هم امسال برای نخستین بار در نمایشگاه حضور خواهد داشت و در حوزه ارتباط با پتروشیمی در حال حرکت به سمت راه اندازی نخستین دهکده سلامت در منطقه ویژه ماهشهر هستیم.

در ادامه، سید محمدرضا موسوی اصفهانی نایب رییس سندیکای تولیدکنندگان مواد دارویی، شیمیایی و بسته بندی دارویی، گ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تسهیلات 200 میلیون دلاری برای نوسازی صنعت داروسازی کشور

تسهیلات 200 میلیون دلاری برای نوسازی صنعت داروسازی کشور