مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 22 مرداد 1402 ساعت 00:052023-08-12اقتصادي

قم برای رسیدن به میانگین سرانه ورزشی کشور 20 سال زمان نیاز دارد


مدیر کل ورزش و جوانان استان قم با بیان اینکه سرانه ورزشی قم 54 سانتی متر است، گفت: قم برای رسیدن به میانگین سرانه ورزشی کشور 20 سال زمان نیاز دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم سانی خانی عصر شنبه در نشست خبری و در جمع خبرنگاران اظهار داشت: میزبانی رویدادهای ورزشی در سطح ملی که در استان قم شکل می گیرد مهم است.

سانی خانی عنوان داشت: سال گذشته 117 قهرمان بین المللی و در سال جاری 150 قهرمان بین المللی داشته ایم که این امر نشان از استعداد بالای جوانان قمی در عرصه ورزش است.

وی عنوان داشت: 100 میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر ریاست جمهوری به قم جذب شده که این امر کار بزرگی بوده و در این راستا مجموعه استانداری پیگیری های خوبی داشتند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان قم ابراز داشت: تلاش شده تا مسئولین ادارات مختلف استان قم با اهمیت امر ورزش آشنا شوند و بخشی از بودجه خود را به ورزش های مختلف اختصاص دهند و بودجه هایی که جذب می شود در جهت تأمین تجهیزات و تقویت زیرساخت هزینه می شود.

سانی خانی گفت: برخی از اماکنی که ظرفیت استفاده ندارد به مجموعه های مردمی، بسیج و مسجد واگذار می شود تا جوانان در این مراکز به امر ورزش بپردازند.

وی عنوان داشت: استخر 7 تیر بعد از 10 سال تعمیر و تجهیز شده و در آستانه بهره برداری است و ورزش قایقرانی ما امروز در کشور حرف برا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم برای رسیدن به میانگین سرانه ورزشی کشور 20 سال زمان نیاز دارد

قم برای رسیدن به میانگین سرانه ورزشی کشور 20 سال زمان نیاز دارد