مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-21سياسي

صدام از شکست ناپذیری آزادگان به شکست پذیری خود پی برد


رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش در مراسم تکریم از آزادگان گفت: صدام از شکست ناپذیری آزادگان در عراق به شکست پذیری خود در برابر رزمندگان ایران پی برد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، به مناسبت گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به کشور مراسم تکریم و تجلیل از آزادگان سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با حضور حجت السلام والمسلمین عباس محمد حسنی رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش، امیر سرتیپ محمد اکرمی نیا معاون هماهنگ کننده سازمان عقیدتی سیاسی ارتش و جمعی از مسئولان در سالن اجتماعات غدیر این سازمان برگزار شد.

بر اساس این گزارش، حجت الاسلام والمسلمین محمد حسنی ضمن گرامی داشت سالروز بازگشت آزادگان به آغوش میهن اسلامی، گفت: این روز یکی از شورانگیزترین، خاطره انگیزترین و شوق انگیزترین روزها برای ملت ایران بود، هست و خواهد بود.

وی افزود: دو روز در تاریخ دفاع مقدس هرگز فراموش نخواهند شد؛ یکی روز فتح خرمشهر در سوم خرداد سال 1361 و دیگری نیز 26 مرداد سال 1369 سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی است.

رییس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش با اشاره به شکست ناپذیری آزادگان در عراق خاطرنشان کرد: صدام از شکست ناپذیری آزادگان در عراق به شکست پذیری خود در برابر رزمندگان ایران پی برد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صدام از شکست ناپذیری آزادگان به شکست پذیری خود پی برد

صدام از شکست ناپذیری آزادگان به شکست پذیری خود پی برد