مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 25 مرداد 1402 ساعت 11:102023-08-16اقتصادي

قیمت بنزین در آمریکا افزایش یافت


شهروندان آمریکایی که امیدوار بودند پیش از تعطیلات روز کارگر و آغاز مدرسه، آخرین سفر خود را بروند، با افزایش قیمت بنزین به بالاترین حد خود در سال میلادی جاری، - شهروندان آمریکایی که امیدوار بودند پیش از تعطیلات روز کارگر و آغاز مدرسه، آخرین سفر خود را بروند، با افزایش قیمت بنزین به بالاترین حد خود در سال میلادی جاری، روبرو شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، انجمن اتوموبیل آمریکا اعلام کرد که افزایش تقاضا و اختلالات پیش آمده در فعالیت پالایشگاه های نفت، میانگین قیمت خرده فروشی هر گالن بنزین در آمریکا را روز سه شنبه، به سه دلار و 86 سنت رساند که هفت درصد بالاتر از یک ماه پیش است.

در کالیفرنیا و واشنگتن، قیمت ها به بالای پنج دلار در هر گالن رسیده اند.

تحلیلگران بانک گلدمن ساکس پیش بینی کرده بودند که قیمت ملی خرده فروشی بنزین آمریکا در ماه میلادی جاری، به سه دلار و 90 سنت در هر گالن خواهد رسید.

قیمت خرده فروشی بنزین در منطقه میدوست آمریکا، حداکثر 21 سنت در هر گالن در اوهایو و 16 سنت در میشیگان در هفته گذشته افزایش یافت که ناشی از آغاز زودتر از موعد تعمیرات در یک پالایشگاه شرکت بریتیش پترولیوم در وایتینگ ایندیانا بود.

پالایشگاه نفت ایروینگ اویل با ظرفیت تولید 320 هزار بشکه در روز در نیو برونزویک کانادا و پالایشگاه دلتا با ظرفیت 185 هزار بشکه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قیمت بنزین در آمریکا افزایش یافت

قیمت بنزین در آمریکا افزایش یافت