مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 20 مرداد 1402 ساعت 17:552023-08-11حوادث

شیوع باکتری کشنده در «زندان شناور» انگلیس/ پناهجویان پس از 4 روز تخلیه شدند


پناهجویان منتقل شده به شناور «بی بی استکهلم» انگلیس که از سوی منتقدان به «زندان شناور» معروف شده به دلیل کشف باکتری کشنده «لژیونلا» در سیستم آب این شناور به طور موقت از داخل آن تخلیه و به مکانی دیگر انتقال یافتند.

- شیوع باکتری کشنده در زندان شناور انگلیس/ پناهجویان پس از 4 روز تخلیه شدند پناهجویان منتقل شده به شناور بی بی استکهلم انگلیس که از سوی منتقدان به زندان شناور معروف شده به دلیل کشف باکتری کشنده لژیونلا در سیستم آب این شناور به طور موقت از داخل آن تخلیه و به مکانی دیگر انتقال یافتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از شبکه خبری بی بی سی، لژیونلا، باکتری تهدیدکننده ای است که در سیستم آب و محیط مرطوب سیستم های تهویه زندگی می کند و می تواند باعث نوعی بیماری ذات الریه یا حتی عفونت ریه شود.

گزارش های جدید حاکیست، آزمایش های معمول قبل از انتقال پناهجویان به شناور بی بی استکهلم مستقر در ساحل جنوبی انگلیس انجام شده بود اما بعد از انتقال پناهجویان به آن، نتایج آزمایش های اخیر حاکی از وجود این باکتری در سیستم آب شناور بوده است.

این شناور در بندر دورست در جنوب انگلیس لنگر انداخته است.

بیشتر بخوانید: انتقادهای گسترده به زندان شناور انگلیس برای اسکان پناهجویان وزارت کشور انگلیس می گوید: در حالیکه بررسی ها ادامه دارد 39 پناهجو از داخل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیوع باکتری کشنده در «زندان شناور» انگلیس/ پناهجویان پس از 4 روز تخلیه شدند

شیوع باکتری کشنده در «زندان شناور» انگلیس/ پناهجویان پس از 4 روز تخلیه شدند