مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:402023-08-22حوادث

32 سازه پرخطر در کلانشهر کرج شناسایی شد


32 سازه که به دلیل عدم برخورداری از سیستم اعلام و اطفای حریق، دارای خطر جدی برای شهر بودند، شناسایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرج، مهرداد کیانی، شهردار کرج، امروز در جمع اصحاب رسانه، گفت: این روزها که حوادث و رخدادهای مرتبط با سازه های ناایمن و فرسوده رو به افزایش است بشدت نیازمند شناسایی و اشراف بر سازه هایی هستیم که در معرض خطر بوده و ممکن است برای شهر حادثه آفرین باشند.

 از این رو سازمان آتش نشانی ملزم به شناسایی سازه های ناایمن و پرخطر شد و از این طریق 32 سازه که به دلیل عدم برخورداری از سیستم اعلام و اطفای حریق، دارای خطر جدی برای شهر بودند، شناسایی شد.

  شهردار کرج اضافه کرد: البته در مجموع بیش از 1400 سازه در کرج وجود دارند که فاقد سیستم اعلام و اطفای حریق می باشند اما از این تعداد 150 سازه دارای خطر متوسط، 32 سازه پرخطر و مابقی کم خطر به شمار می آیند و لازم به توصیح است بیشتر سازه های پرخطر از لحاظ موقعیت مکانی در حدفاصل بین میدان کرج تا میدان سپاه و عظیمیه قرار دارند و شامل ساختمان های بلندمرتبه غیرمسکونی هستند که تردد شهروندان در آن ها زیاد است.

  کیانی ادامه داد: در خصوص این اماکن، مکاتباتی با مقامات قضایی و شهرداری های مناطق انجام شده که خوشبختانه در برخی از آنها ایمن سازی آغاز شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

32 سازه پرخطر در کلانشهر کرج شناسایی شد

32 سازه پرخطر در کلانشهر کرج شناسایی شد