مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 11:052023-07-25اقتصادي

سرنوشت هتل 5 ستاره بوشهر بجای ساخت، پرونده قضایی شد!+عکس


قرار داد ساخت هتل 5 ستاره درحالی به اتمام رسیده که شاهد پیشرفت فیزیکی کمتر از 20 درصدی آن هستیم و بیش از 5 سال است که این طرح در ورودی شهر بوشهر به امان خدا رها شده است؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس استان بوشهر، سال 1397 بود که زمینی در بزرگراه امام علی(ع) برای ساخت تنها هتل 5 ستاره بوشهر تخصیص داده شد.

براساس قرار داد روند ساخت این ابَرپروژه باید ظرف 5 سال به اتمام می رسید اما حالا با گذشت چند ماه از موعد قرارداد نیز این طرح پیشرفت کمتر از 20 درصدی داشته است.

پروژه هتل لیان به سیر قضایی گرفت! حالا در جدیدترین خبر درباره این هتل، سید محمود دستغیبی مدیرکل راه وشهرسازی استان بوشهر در گفت وگو با خبرنگار فارس اظهار داشت: با توجه به عدم انجام تعهدات در موعد مقرر اظهارنامه فسخ قرار داد به سرمایه گذار ابلاغ و پرونده برای سیر مراحل قانونی به دادگاه ارجاع داده شده است.

وی عنوان کرد: این پروژه پس از 5 سال پروانه ساخت نیز نداشت که باید شهرداری به این موضوع ورود می کرد.

هتل 5 ستاره لیان بوشهر رها کردن پروژه از سوی شرکت سرمایه گذار البته شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر، سرمایه گذار هتل 5 ستاره لیان از برخی کارشکنی ها گله داشت و نوسانات بازار ارزی و عدم همراهی مسؤولان را از عوامل نرسیدن این پروژه اعلام کرد؛ سرمایه گذار خارجی نیز پس از مدتی پس ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرنوشت هتل 5 ستاره بوشهر بجای ساخت، پرونده قضایی شد!+عکس

سرنوشت هتل 5 ستاره بوشهر بجای ساخت، پرونده قضایی شد!+عکس