مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 15 مرداد 1402 ساعت 21:402023-08-06سياسي

لزوم تبدیل شدن شهر محمدیه در استان قزوین به شهرستان


شهرستان شدن نیاز مبرم محمدیه است، ما آموزش و پرورش مستقل نداریم در صورتی که تعداد دانش آموز ما بیشتر از الوند است، - ایسنا/قزوین رییس شورای شهر محمدیه گفت: شهرستان شدن نیاز مبرم محمدیه است، ما آموزش و پرورش مستقل نداریم در صورتی که تعداد دانش آموز ما بیشتر از الوند است، شهر محمدیه بالای 180 هزار نفر جمعیت دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد روشن در نشست خبری با اصحاب رسانه که 15 مرداد 1402 برگزار شد، اظهار کرد: طی یک سال اخیر 110 جلسه رسمی شورا با حدود 240 مصوبه در شهرداری محمدیه برگزار کرده ایم که خوشبختانه 99 درصد از این مصوبات عملیاتی شده است.

وی افزود: اهداف شورای شهر محمدیه رسیدگی به مشکلات، احصاء و رفع آن هاست؛ ما در تلاش هستیم ابتدا رضایت خدا و بعد رضایت شهروندان را کسب کنیم.

رییس شورای شهر محمدیه بیان کرد: ما خود را ملزم می دانیم که پروژه های نیمه کاره را تکمیل و به بهره برداری برسانیم، همچنین از اهداف مهم دیگر ما ایجاد درآمد پایدار است.

وی عنوان کرد: خوشبختانه در پروژه های شهر محمدیه و ایجاد درآمد پایدار شاهد وضعیت رو به رشدی هستیم، اتمام پروژه پارکینگ مهرگان در سه فاز و پروژه مجتمع بیتا کیش که از سال 90 معلق مانده بود از مواردی است که به درآمد پایدار منجر می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تبدیل شدن شهر محمدیه در استان قزوین به شهرستان

لزوم تبدیل شدن شهر محمدیه در استان قزوین به شهرستان