مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 13 مرداد 1402 ساعت 23:052023-08-04سياسي

سخنگوی ستاد انتخابات: وزارت کشور آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیک را دارد


سخنگوی ستاد انتخابات کشور با اشاره به قانون جدید انتخابات گفت: برای برگزاری انتخابات الکترونیک وزارت کشور اعلام آمادگی می کند اما شورای نگهبان باید حتما آن را تایید کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، محسن اسلامی سخنگوی ستاد انتخابات کشور در گفت وگو یی تلویزیونی راجع به قانون جدید انتخابات گفت: قانون جدید انتخابات در چند حوزه نسبت به قانون قبلی تفاوت هایی دارد و در آن سعی شده سیاست های ابلاغی رهبر معظم انقلاب در دستور کار قرار گیرد.

وی اضافه کرد: اصلی ترین تفاوت دو مرحله ای شدن فرایند ثبت نام داوطلبان است که شامل پیش ثبت نام و ثبت نام اصلی می شود.

وی با بیان اینکه 7 روز برای پیش ثبت نام در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: در این دوره از انتخابات وزیر کشور رییس هیات اجرایی مرکزی  انتخابات خواهد بود.

سخنگوی ستاد انتخابات گفت: تغییر دیگر مربوط به مواعید می شود با توجه به اینکه تعداد زیادی از افراد برای انتخابات ثبت نام می کنند جهت تضییع نشدن حقوق ثبت نام کنندگان در هیات های اجرایی و نظارت مدت زمانی که برای بررسی نیاز است، توسعه یافته است.

اسلامی با بیان اینکه هیات های اجرایی انتخابات دو هفته قبل از ثبت نام اصلی شکل می گیرند، گفت: تغییر دیگر به الکترونیکی شدن فرایند ثبت نام مربوط می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سخنگوی ستاد انتخابات: وزارت کشور آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیک را دارد

سخنگوی ستاد انتخابات: وزارت کشور آمادگی برگزاری انتخابات الکترونیک را دارد