مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 10:502023-08-19سياسي

سامانه های شبیه ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد


در جریان سفر معاون علمی، فناوری واقتصاد دانش بنیان رییس جمهور به استان مازندران از سامانه های شبیه ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری، روح الله دهقانی معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری با همراهی جمعی از معاونان و مدیران معاونت علمی وارد استان مازندران شد.

دهقانی در آستانه ورود به استان مازندران صبح امروز با هدف افتتاح و بازدید از مراکز رشد و نوآوری و واحدهای دانش بنیان، وارد استان مازنداران شد و مورد استقبال استاندار و جمعی از مقامات محلی قرار گرفت.

معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رییس جمهوری از سامانه های شبیه ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی کرد.

شبیه ساز موتور خانه کشتی (Engine room simulator) قابلیت شبیه سازی تایپ های مختلفی از سیستم های رانش کشتی و ماشین آلات فرعی مربوط به موتور های دیزل، توربین های گاز، توربین های بخار و موتور های الکتریکی را فراهم می کند.

از بهترین قابلیت های این شبیه ساز قابلیت واقعیت مجازی، کوبل شدن یا متصل شدن آن به شبیه ساز پل فرماندهی کشتی (شبیه ساز عرشه) اشاره کرد که می توان دوره های پیشرفته مدیریت گروهی (group management) را اجرا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سامانه های شبیه ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد

سامانه های شبیه ساز ناوبری و موتورخانه کشتی رونمایی شد