مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 15:462023-07-26ورزشي

فقط 10 درصد از مردم ایران به صورت مستمر ورزش می کنند


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان، علی چچکی، سرپرست فدراسیون همگانی در مجمع انتخابات هیأت ورزش های همگانی استان زنجان که امروز برگزار شد، با بیان اینکه ظرفیت های قانونی برای توسعه ورزش همگانی مطلوب است، اظهار کرد: امروز تنها نیاز به عزم جدی و بسیج همگانی برای اجرای این قوانین نیاز است.

سرپرست فدراسیون همگانی با اشاره به اهمیت ورزش در ایجاد و پایدار کردن سلامت و نشاط جسمانی افزود: خانواده محور بودن ورزش های همگانی سلامت اجتماعی به دنبال خواهد داشت و نشاط اجتماعی را به جامعه تزریق می کند.

وی با تاکید بر اهمیت ورزش کردن مردم در توسعه جامعه در ابعاد مختلف گفت: ورزش باید اولویت کار و زندگی مردم بوده و در سبد هزینه های خانواده قرار گیرد، چرا که نوعی سرمایه گذاری و پس انداز است و سلامتی و پویایی و حرکت به دنبال خواهد داشت.

خلیلی با اشاره به ظرفیت بالای استان زنجان در همه رشته های ورزشی ادامه داد: بها دادن و توجه به هر رشته ای در کمترین زمان بالاترین بهره وری را در زنجان داشته و این بارها و به تجربه اثبات شده است.

سرپرست فدراسیون همگانی با بیان اینکه اقدامات ارزشمندی در فدراسیون همگانی و معاونت ورزش های همگانی وزارت ورزش و جوانان انجام شده است که ایجاد گذرگاه های ورزش و مترو اسپرت در شهرهای دارای مترو از جمله این اقدامات هستند


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فقط 10 درصد از مردم ایران به صورت مستمر ورزش می کنند

فقط 10 درصد از مردم ایران به صورت مستمر ورزش می کنند