مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 18 مرداد 1402 ساعت 14:052023-08-09سياسي

جشن بزرگ سالروز ورود آزادگان در خوزستان برگزار می شود


سرپرست معاونت فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جشن بزرگ سالروز ورود آزادگان به کشور با حضور یک هزار نفر از آزادگان و خانواده های آنان برگزار می شود.

- نادر جلالی در گفت وگو با خبرنگار مهر ، ضمن گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی در تاریخ 26 مرداد سال 69 و گرامیداشت یاد شهید ابوترابی اظهار کرد: بنیاد شهید و امور ایثارگران به عنوان نهاد متولی شهدا و ایثارگران نقش مهمی را برای ترویج و گسترش فرهنگ ایثار و شهادت بر عهده دارد که در این راستا برگزاری یادبود شهدا، آزادگان و گرامیداشت سالروز ورود آزادگان به میهن اسلامی و روز بزرگداشت شهدای مدافع حرم را در نظر گرفته است.

وی افزود: این اداره در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت همچون سال های گذشته برنامه های متنوعی را برای سالروز ورود آزادگان به کشور برنامه ریزی کرده است.

سرپرست معاون فرهنگی و امور اجتماعی بنیاد شهید و امور ایثارگران خوزستان گفت: جشن بزرگ سالروز ورود آزادگان به کشور به همت استانداری خوزستان و مناطق نفت خیز جنوب در سالن امام رضا (ع) شهرک نفت با حضور یک هزار نفر از آزادگان و خانواده های آنان برگزار خواهد شد.

جلالی بیان کرد: دیدار با استاندار خوزستان، نماینده ولی فقیه استان و امام جمعه اهواز از دیگر برنامه های سالروز ورود آزادگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن بزرگ سالروز ورود آزادگان در خوزستان برگزار می شود

جشن بزرگ سالروز ورود آزادگان در خوزستان برگزار می شود