مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 12:202023-08-15ورزشي

اعزام سه جوجیتسو کای گیلانی به مسابقات قهرمانی جهان


مربی تیم ملی و مسئول انجمن جوجیتسو استان گیلان گفت: کامیار قاسمی، رسام احمدی و ابوالفضل نوروزی سه نماینده گیلان هستند که همراه تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی اعزام می شوند.

- ایسنا/گیلان مربی تیم ملی و مسئول انجمن جوجیتسو استان گیلان گفت: کامیار قاسمی، رسام احمدی و ابوالفضل نوروزی سه نماینده گیلان هستند که همراه تیم ملی برای شرکت در مسابقات جهانی اعزام می شوند.

محمدرسول یکتاپرست در گفت وگو با ایسنا از اعزام سه گیلانی به اردوی آماده سازی تیم ملی جوجیتسو ایران خبر داد و اظهار کرد: اردوی آماده سازی تیم ملی جوجیتسو ایران برای حضور در مسابقات جهانی قزاقستان به میزبانی تهران برگزار شد.

مسئول انجمن جوجیتسو استان گیلان افزود: کامیار قاسمی، رسام احمدی و ابوالفضل نوروزی سه نماینده گیلان از باشگاه بنادر و کشتیرانی هستند که به اردوی آماده سازی جوجیتسو تیم ملی دعوت شدند و 28 مردادماه به همراه تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی که در شهر آستانه کشور قزاقستان برگزار می شود، اعزام خواهند شد.

مربی تیم ملی جوجیتسو با بیان اینکه مسابقات جهانی از 29 مردادماه تا 6 شهریور ماه در قزاقستان برگزار می شود، گفت: تیم ملی جوجیتسو ایران به سرمربیگری سیدامیر خوش بین با حضور 9 ورزشکار در رده سنی 18 تا 21 سال به مسابقات جهانی اعزام می شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام سه جوجیتسو کای گیلانی به مسابقات قهرمانی جهان

اعزام سه جوجیتسو کای گیلانی به مسابقات قهرمانی جهان