مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 10:052023-08-01حوادث

شیاد مجازی که خود را مرد رویاهای اینستاگرامی معرفی می کرد


رییس پلیس فضای تولید و تبادل اطلاعات پایتخت از شناسایی و کشف پرونده با موضوع اخاذی و اغفال در شبکه اجتماعی اینستاگرام خبر داد و گفت مجرم با خوش صحبتی رمز اینستاگرام شاکی را گرفته بود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سرهنگ داوود معظمی گودرزی، رییس پلیس فتا تهران بزرگ اظهار داشت: خانم جوانی به پلیس فتا پایتخت مراجعه و مدعی شد فردی ناشناس در فضای مجازی با اغفال وی اقدام به اخاذی از ایشان می کند.

این مقام انتظامی بیان کرد: شاکی در ادامه اظهاراتش عنوان داشت در شبکه اجتماعی اینستاگرام با شخصی بسیار خوش صحبت و به ظاهر محترم آشنا شدم و روز به روز ارتباط ما با یکدیگر نزدیکتر شد تا جایی که این فرد کاملاً اعتماد من را جلب کرد و کاملاً مطابق مرد رویاهای من بود، بنده علاوه بر رمز اکانت اینستاگرام تصاویر خصوصی ام را نیز برایش فرستادم، بعد از گذشت مدتی درخواست های غیراخلاقی و نامتعارف وی شروع شد و تهدید می کرد اگر به او پول ندهم تصاویرم را علاوه بر صفحه خودم در کل اینستاگرام پخش می کند.

وی افزود: کارشناسان متخصص پلیس فتا پایتخت اقدامات خود را آغاز کردند و پس از بررسی همه جوانب پرونده و بهره گیری از روش های علمی و تخصصی سایبری موفق شدند مجرم را در فضای مجازی شناسایی کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شیاد مجازی که خود را مرد رویاهای اینستاگرامی معرفی می کرد

شیاد مجازی که خود را مرد رویاهای اینستاگرامی معرفی می کرد