مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 16:152023-08-21اقتصادي

بزرگترین بازارچه صنایع دستی شمال کشور در آق قلا افتتاح می شود


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان گلستان گفت: بزرگ ترین بازارچه دائمی فروش محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی شمال کشور همزمان با هفته دولت در آق قلا افتتاح می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمدجواد ساوری، اظهار کرد: یکی از اقدامات عملی در مدت دوساله عمر دولت سیزدهم در استان گلستان، تخصیص اعتبار ویژه برای تکمیل بازارچه دائمی صنایع دستی و هنرهای سنتی شهرستان آق قلا بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گلستان گفت: شهرستان آق قلا علی رغم برخورداری از هنرمندان صنایع دستی شاخص و نزدیکی به مرکز استان اما در حوزه زیرساخت های صنایع دستی بسیار ضعیف است.

وی با اشاره به اینکه پروژه بازارچه دائمی صنایع دستی آق قلا از سال 96 در این شهرستان کلنگ زنی شد، گفت: تا پیش از آغاز به کار دولت سیزدهم و در طول چهار سال مجموع اعتبار تخصیص یافته به این پروژه 39 میلیارد و 727 میلیون ریال بود که موجب شد عملیات اجرایی این پروژه به کندی پیش رود.

ساوری با اشاره به افزایش پنج برابری اعتبار برای پروژه بازارچه صنایع دستی آق قلا، افزود: در سال مالی 1400 و 1401 بالغ بر 207 میلیارد و 400 میلیون ریال به این پروژه که به عنوان بزرگ ترین بازارچه دائمی فروش محصولات صنایع دستی و هنرهای سنتی در شمال کشور محسوب می شود، تخصیص یافت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بزرگترین بازارچه صنایع دستی شمال کشور در آق قلا افتتاح می شود

بزرگترین بازارچه صنایع دستی شمال کشور در آق قلا افتتاح می شود