مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 4 مرداد 1402 ساعت 18:402023-07-26سياسي

تقاطع غیر همسطح شهید همدانی آماده تست بارگذاری است


رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای اسلامی شهر همدان گفت: تقاطع غیر همسطح شهید همدانی آماده تست بارگذاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، مهدی حیدری صبح چهارشنبه در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون و کمیته فنی عمرانی شورای شهر از پروژه تقاطع غیر همسطح شهید همدانی ضمن تشکر از اقدامات و زحمات مجموعه فنی عمرانی شهرداری همدان در اجرای این پل اظهار افزود: ابعاد مختلف پروژه شهید همدانی در این بازدید مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی افزود: در این بازدید مقرر شد موانع افتتاح پل از جمله تکمیل دیواره های حفاظتی جانبی، تکمیل لوپ راست گرد سطح یک پل و اصلاحات هندسی تراز سطح صفر به سرعت انجام شود.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شهرداری همدان با بیان اینکه با توجه به اینکه یکی از مهم ترین مراحل قبل از افتتاح انجام تست بارگذاری است، گفت: بر این اساس مقرر شده تست با حضور اعضای کمیسیون فنی عمرانی شورا صورت پذیرد.

حیدری خاطرنشان کرد: ضمن بررسی روند اجرای پل شهید همدانی نحوه تأمین دسترسی محلات مجاور به این تقاطع نیز مورد بررسی قرار گرفت و مقرر شد با تکمیل لوپ راستگرد سطح یک و چند اصلاح هندسی در نقاط مختلف دیگر این دسترسی ها تأمین شود.

رییس کمیسیون فنی عمرانی شورای شهر در پایان با اشاره به اینکه شهرداری باید موضوع زمان بندی را در پروژه ها بیشتر مورد دقت و اهمیت ق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تقاطع غیر همسطح شهید همدانی آماده تست بارگذاری است

تقاطع غیر همسطح شهید همدانی آماده تست بارگذاری است