مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 10 مرداد 1402 ساعت 09:152023-08-01سياسي

همکاری حوزه علمیه برای توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی


رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی از همکاری حوزه علمیه برای توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، احمد محمودزاده در دیدار با آیت الله علیرضا اعرافی به فعالیت 18 هزار مدرسه غیردولتی در سراسر کشور اشاره کرد و گفت: به طور میانگین 2 میلیون و 200 هزار دانش آموز در دوره های آموزش ابتدایی، متوسطه اول و دوم و فنی حرفه ای در مدارس غیردولتی مشغول به تحصیل هستند.

رییس سازمان مدارس و مراکز غیر دولتی و توسعه مشارکت های مردمی با اشاره به میزان تحصیلات معلمان در مدارس غیردولتی، گفت: برای اولین بار توانمندسازی معلمان و مدیران مدارس با این شیوه، برنامه ریزی شده و همزمان در سراسر کشور اجرا می شود تا معلمان و مربیان با گذراندن 6 دوره آموزشی و طی 360 ساعت آموزش حضوری در طول 3 سال موفق به اخذ گواهینامه حرفه ای و تخصصی شوند.

محمود زاده با تقدیر از هماهنگی های صورت گرفته بین ستاد همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش، افزود: نقش و مشارکت حوزه های علمیه در آموزش و توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی مهم است و بر اساس برنامه های اجرایی، هر دوره آموزشی بین 12 تا 15 ساعت به صلاحیت عمومی و دانش تربیتی اختصاص دارد.

وی گفت: تاکنون 174 هزار معلم متقاضی شرکت در این دوره ها بوده اند که حجم آموزش حدود 10 میلیون نفر ساعت بر آورد شده و اعتب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری حوزه علمیه برای توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی

همکاری حوزه علمیه برای توانمندسازی معلمان مدارس غیردولتی