مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 16 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-07سياسي

ظرفیت نسل جوان در جهت ترویج مفاهیم قرآنی مورد استقاده قرار گیرد


معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور گفت: در جهت ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی سعی شده از تمامی ظرفیت هایی که نسل جوان دارند استفاده شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام محمد تقی مبشری ظهر دوشنبه در آیین افتتاح سی و هفتمین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان کشور در ارومیه با بیان اینکه در جهت ترویج فرهنگ و مفاهیم قرآنی سعی شده از تمامی ظرفیت هایی که نسل جوان دارند استفاده شود، یادآور شد: پرداختن به ابعاد مختلف این کتاب پر بار از تمامی جنبه ها لازم است.

وی با بیان اینکه امروز با جنگ شناختی دشمنان علیه انقلاب و نظام اسلامی مواجه هستیم و تمسک و توسل به قرآن برای پیروزی در این عرصه می تواند بسیار راهگشا باشد، افزود: وضعیت جهان به سمت و سویی می رود که جهان باید آماده تحولی بزرگ باشد و این تحول جز از ایران رقم نخواهد خورد.

معاون فرهنگی دانشگاه فرهنگیان کشور ادامه داد: آشنایی با قرآن یکی از وظایفی است که بر عهده جوانان است تا از این طریق هدایت های قرآنی را دریافت کنند.

حجت الاسلام مبشری اظهار کرد: مأنوس بودن به قرآن در همه ابعاد این کتاب آسمانی مقدور است و امروز فقط بحث حفظ و ترتیل در این جشنواره مطرح نیست و ما به جنبه های هنری این موضوع نیز توجه داشتیم تا دانشجویانی که ذوق هنری داشتند بتوانند در این جشنواره در بخش های مختلف شرکت کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ظرفیت نسل جوان در جهت ترویج مفاهیم قرآنی مورد استقاده قرار گیرد

ظرفیت نسل جوان در جهت ترویج مفاهیم قرآنی مورد استقاده قرار گیرد