مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 28 مرداد 1402 ساعت 17:052023-08-19اجتماعي

آغاز بخش پژوهشی مسابقات کشوری دانش آموزی قرآن، عترت و نماز به میزبانی کرمانشاه


بخش پژوهشی مسابقات کشوری دانش آموزی قرآن، عترت و نماز از امروز (28 مرداد)  به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

- ایسنا/کرمانشاه بخش پژوهشی مسابقات کشوری دانش آموزی قرآن، عترت و نماز از امروز (28 مرداد)  به میزبانی کرمانشاه آغاز شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میکاییل باقری مدیرکل قرآن، عترت و نماز وزارت آموزش و پرورش، در حاشیه برگزاری این مسابقات، در جمع خبرنگاران با بیان اینکه بخش پژوهشی چهل و یکمین دوره مسابقات قرآن، عترت و نماز دانش آموزان سراسر کشور از امروز (28مرداد) به میزبانی کرمانشاه آغاز شده، گفت: این مسابقات تا 31 مرداد با حضور دانش آموزان پسر منتخب تمامی استان ها در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

باقری افزود: در روزهای یکم تا سوم شهریور ماه هم دانش آموزان دختر منتخب مرحله مقدماتی بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز سراسر کشور در کرمانشاه با هم به رقابت خواهند پرداخت.

این مسئول با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن کریم در بخش پژوهشی با حضور 650 نفر از دانش آموزان برگزیده مرحله مقدماتی سراسر کشور، گفت: این دوره از مسابقات با حضور 36 داور بین المللی و ملی در کرمانشاه برگزار خواهد شد.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات قرآن، عترت و نماز در کشور در دو بخش آوایی و پژوهشی، ادامه داد: مرحله نهایی بخش پژوهشی مسابقات قرآن، عترت و نماز شامل رشته های انشای


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز بخش پژوهشی مسابقات کشوری دانش آموزی قرآن، عترت و نماز به میزبانی کرمانشاه

آغاز بخش پژوهشی مسابقات کشوری دانش آموزی قرآن، عترت و نماز به میزبانی کرمانشاه