مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 13:302023-08-22اجتماعي

در اردوی راهیان نور، 3000 نفر از البرز راهی مناطق جنگی شدند


مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز با اشاره به اینکه امسال اردوهای راهیان نور غرب کشور از 12 مرداد آغاز  شد و تا 26 مرداد ادامه داشت، - ایسنا/البرز مسئول سازمان اردویی، راهیان نور و گردشگری سپاه استان البرز با اشاره به اینکه امسال اردوهای راهیان نور غرب کشور از 12 مرداد آغاز  شد و تا 26 مرداد ادامه داشت، افزود: بیش از سه هزار نفر از این اردوها بهره مند و زائر مناطق جنگی استان های همدان، کرمانشاه و کردستان شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سعید اخلاقی روز سه شنبه 31 مرداد اظهار کرد: یکی از ماموریت های بزرگ بسیج و سپاه و رویکرد ما بزرگترین مانور فرهنگی کشور در قالب اردوهای راهیان نور و اعزام علاقمندان به مناطق عملیاتی جنوب و غرب کشور است.

وی گفت: در دنیایی که دشمنان درصدد از بین بردن ارزش ها و آرمان های انقلاب هستند و تمام تلاش آنها این است که مصادیق انقلاب را کمرنگ کنند، دوران دفاع مقدس بهترین چراغ راه و ستاره راهنمای نسل امروز است و لذا اعزام ها با رویکرد حفظ ارزش ها و آشنایی نسل جدید انقلاب با رشادت های رزمندگان، ایثارگران و شهدا در ابعاد مختلف رزمی، جهادی، از خود گذشتگی و ایستادگی و مقاومت است.

این مسئول اظهار کرد: امروز قطعا توجه به فرهنگ دفاع مقدس سرعت حرکت انقلاب را بیش از پیش افزایش می دهد و می توانیم چله دوم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

در اردوی راهیان نور، 3000 نفر از البرز راهی مناطق جنگی شدند

در اردوی راهیان نور، 3000 نفر از البرز راهی مناطق جنگی شدند