مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 5 مرداد 1402 ساعت 16:352023-07-27ورزشي

برگزاری مسابقات تیمی و هنرهای فردی نونهالان زورخانه ای مرکزی


سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی گفت: مسابقات تیمی و هنرهای فردی نونهالان زورخانه ای در استان مرکزی برگزار شد.

- سید حسن قریشی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: ورزش های پهلوانی و زورخانه ای ورزش ملی کشورمان به شمار می رود و این ورزش علاوه بر تقویت جسم و روح، همواره الگوی اخلاق، مروت و جوانمردی است و لذا ترویج و توسعه این ورزش برای نسل جدید از اهمیت بسیاری برخوردار است.

سرپرست هیئت پهلوانی و زورخانه ای استان مرکزی افزود: اجرای ورزش های پهلوانی و زورخانه ای در مدارس و مساجد یکی از برنامه های مهم برای ترویج این ورزش است و این مهم در دستور کار قرار گرفته است.

وی ادامه داد: تربیت مرشد و ورزشکاران در سطوح قهرمانی یکی از اولویت های مهم در این ورزش به شمار می آید و در این راستا راهبردهای مؤثری در دستور کار قرار گرفته است.

وی بیان کرد: موسیقی زورخانه ای و پهلوانی با تمدن ما پیوند خورده و جایی برای یادگرفتن افتادگی، مردانگی، تواضع، از خودگذشتگی، دست گیری، ایثار و خلوص است.

وی با اشاره به برگزاری مسابقات در سطح نونهالی در اراک گفت: ظهر پنج شنبه مسابقات تیمی و هنرهای فردی نو نهالان انتخابی استان مرکزی در زورخانه شهرداری اراک برگزار شد و نفرات برتر برای رقابت در مسابقات کشوری در تاریخ 12و13 مرداد در شهر اصفهان اعزام می ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری مسابقات تیمی و هنرهای فردی نونهالان زورخانه ای مرکزی

برگزاری مسابقات تیمی و هنرهای فردی نونهالان زورخانه ای مرکزی