مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 30 مرداد 1402 ساعت 12:052023-08-21سياسي

تحقق رشد چشمگیر تولید و صادرات کشور در آینده نزدیک وضعیت را بهتر می کند


رییس جمهور دلسوزی برای مردم، دغدغه مندی نسبت به ارزش های دینی و انذار دادن مسئولان نسبت به مسائل اعتقادی و معیشت مردم را از جمله ویژگی های برجسته آیت الله العظمی سبحانی برشمرد و گفت: - رییس جمهور دلسوزی برای مردم، دغدغه مندی نسبت به ارزش های دینی و انذار دادن مسئولان نسبت به مسائل اعتقادی و معیشت مردم را از جمله ویژگی های برجسته آیت الله العظمی سبحانی برشمرد و گفت: تلاش دولت در دو سال گذشته همواره اهتمام داشتن به دغدغه های علما و مراجع گرانقدر تقلید بوده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، آیت الله العظمی سبحانی از مراجع عظام تقلید قم، صبح امروز دوشنبه، در دیدار سید ابراهیم رییسی، ضمن تقدیر از خدمات و زحمات دولت و تشکر از اهتمام ویژه رییس جمهور نسبت به مسائل فرهنگی و مقوله عفاف و حجاب، بر ضرورت صیانت از ارزش های دینی در بخش های مختلف جامعه به ویژه ادارات و مراکز و موسسات دولتی تاکید کرد.

کنترل تورم و ثبات بازار و بهره گیری از ظرفیت های مردمی به ویژه بخش خصوصی در فعالیتهای اقتصادی از دیگر توصیه های آیت الله سبحانی به رییس جمهور بود.

رییسی نیز در این دیدار دلسوزی برای مردم، دغدغه مندی نسبت به ارزش های دینی و انذار دادن مسئولان نسبت به مسائل اعتقادی و معیشت مردم را از جمله ویژگی های برجسته این مرجع عالیقدر برشمرد و اظهار داشت: تلاش دولت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحقق رشد چشمگیر تولید و صادرات کشور در آینده نزدیک وضعیت را بهتر می کند

تحقق رشد چشمگیر تولید و صادرات کشور در آینده نزدیک وضعیت را بهتر می کند