مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 29 مرداد 1402 ساعت 19:252023-08-20اقتصادي

20 درصد شرکت های دانش بنیان فعال کشور قابلیت تجاری سازی دارند


معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری گفت: 20 درصد شرکت های دانش بنیان فعال کشور قابلیت تجاری سازی محصولات خود را دارند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سمنان، رضا اسدی فرد، معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری عصر امروز پس از بازدید از دانشگاه سمنان و در نشست با شرکت های دانش بنیان، هدف از سفرهای استانی را رفع مشکلات موجود و شفاف سازی سیاست های معاونت علمی و فناوری عنوان کرد و گفت: در قانون جهش تولید، موضوع اقتصاد دانش بنیان دیده شده و این به معنای ارتقای قوانین حمایتی در بحث شرکت های دانش بنیان است.

وی با بیان اینکه حدود 2 هزار شرکت دانش بنیان کشور هر کدام با ظرفیت 100 نفر نیروی انسانی فعال هستند و بازار به نسبت خوبی دارند که می توانند محصولات خود را تجاری سازی کنند، افزود: 20 درصد شرکت های دانش بنیان فعال کشور قابلیت تجاری سازی محصولات خود را دارند.

معاون توسعه شرکت های دانش بنیان معاونت علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان ریاست جمهوری از اجرای طرح دسته بندی شرکت های دانش بنیان خبر داد و گفت: برخی شرکت های نوپا نیاز به کمک های خاص در زمینه تسهیل آغاز کسب و کار، یادگیری مهارت و همچنین تکمیل محصولات دارند که باید یک سری کمک های بلاعوض و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

20 درصد شرکت های دانش بنیان فعال کشور قابلیت تجاری سازی دارند

20 درصد شرکت های دانش بنیان فعال کشور قابلیت تجاری سازی دارند