مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 26 مرداد 1402 ساعت 15:102023-08-17پزشكي

44 درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات درمانی هستند


مدیر درمان تامین اجتماعی گلستان تعداد جمعیت تحت پوشش استان را 900 هزار نفر دانست و گفت: 44 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان تحت پوشش خدمات درمانی هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، رمضان زینعلی پیش از ظهر پنجشنبه از ارتقای 10 پله ای رتبه مدیریت درمان استان خبر داد و اظهار کرد: رتبه سازمان در سال گذشته از 16 به 6 رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان تعداد بیماران خاص را 35 هزار نفر اعلام کرد و گفت: این افراد به بیمارهایی نظیر سرطان و ام اس مبتلا هستند که از خدمات تأمین اجتماعی بهره می برند.

وی تعداد جمعیت تحت پوشش استان را 900 هزار نفر دانست و اضافه کرد: 44 درصد از جمعیت 2 میلیون نفری استان تحت پوشش خدمات درمانی هستند.

زینعلی از تخصیص بیش از 2 هزار میلیارد تومان بودجه از سازمان تأمین اجتماعی برای درمان بیمه شدگان و بازنشستگاه خبر داد و افزود: در سال گذشته بیش از 11 میلیون مراجعه برای اخذ خدمات درمانی داشته ایم که از این تعداد 3 میلیون نفر خدمات رایگان دریافت کردند.

مدیر درمان تأمین اجتماعی گلستان در خاتمه به افتتاح 2 درمانگاه تأمین اجتماعی در شهرهای کلاله و بندرگز اشاره کرد و افزود: در سال گذشته بیش از 180 هزار نفر از خدمات رایگان از این مرکز درمانی بهره بردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

44 درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات درمانی هستند

44 درصد جمعیت استان تحت پوشش خدمات درمانی هستند