مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 8 مرداد 1402 ساعت 14:452023-07-30پزشكي

استقرار بیش از 120 آمبولانس و اتولانس در اربعین امسال در مهران


در سومین نشست کمیته درمان ستاد اربعین اعلام شد که امسال 100 آمبولانس، 12 اتولانس ، 12 موتولانس و 4 بالگرد از سوی استان های معین در استان ایلام حاضر خواهند شد و استان ایلام نیز با 49 آمبولانس 2 اتولانس و یک موتولانس به زائرین خدمات ارائه می کند.

- ایسنا/ایلام در سومین نشست کمیته درمان ستاد اربعین اعلام شد که امسال 100 آمبولانس، 12 اتولانس ، 12 موتولانس و 4 بالگرد از سوی استان های معین در استان ایلام حاضر خواهند شد و استان ایلام نیز با 49 آمبولانس 2 اتولانس و یک موتولانس به زائرین خدمات ارائه می کند.

دکتر جاسم محمدی امروز 8 مرداد در سومین جلسه کمیته بهداشت و درمان اربعین حسینی دانشگاه علوم پزشکی ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه امسال کرونا به اتمام رسیده و شرایط تردد در مرز بین المللی مهران تسهیل شده است، پیش بینی می شود امسال شاهد حضور زائران بیشتری در این مرز برای ورود به کشور عراق باشیم بنابراین لازم است در این خصوص تدابیر لازم اندیشیده شود و باید تمام ملزومات و تجهیزات مورد نیاز و زیرساخت های مناسب را فراهم سازیم.

وی گفت: از امسال نیز تردد زائران اربعین حسینی (ع) در فصل گرما انجام می پذیرد و با توجه به گرمای طاقت فرسای شهرستان مهران، باید تمام امکانات لازم برای مقابله با گرمازدگی احتمالی زائرین فراهم شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استقرار بیش از 120 آمبولانس و اتولانس در اربعین امسال در مهران

استقرار بیش از 120 آمبولانس و اتولانس در اربعین امسال در مهران