مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 31 مرداد 1402 ساعت 14:552023-08-22اجتماعي

ثبت نام 25 هزار نفر از قزوین در سامانه سماح


استاندار قزوین با بیان اینکه 25 هزار نفر از قزوین در سامانه سماح ثبت نام کرده اند، گفت: 60 موکب مردمی نیز به زوار اربعین خدمت رسانی می کنند.

- محمدمهدی اعلایی در گفت وگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت های صورت گرفته در استان قزوین در اربعین 1402 اظهار کرد: استان قزوین به دلیل استقرار در مسیر تردد زمینی زائرین اربعین برنامه ریزی را برای میزبانی از این زوار انجام داده است وی افزود: از سوی دیگر با تلاش های گروه های مردمی که در استان حضور دارند 60 موکب را در این ایام در داخل کشور و همچنین کشور عراق خواهیم داشت تا به زوار خدمت رسانی داشته باشند استاندار قزوین ادامه داد: برنامه ریزی شده فعالیت این گروه ها به تسهیل فرایند حضور مردم در پیاده روی اربعین که یک واقعه مردمی است منجر شود.

وی با بیان اینکه از چند وقت گذشته 16 کمیته مردمی در استان قزوین شکل گرفته تا تقسیم وظایفی برای خدمتگزاری به زوار داشته باشیم، ادامه داد: بخشی از این کمیته ها مربوط به استقرار گروه ها در خاک عراق و برنامه ریزی برای خدمات رسانی است.

اعلایی با بیان اینکه 17 اکیپ امدادی از استان قزوین در عراق حضور خواهند داشت، تصریح کرد: 8 موکب درمانی که عمدتاَ مردمی و توسط فعالین درمانی و جامعه پزشکی راه اندازی شده در عراق به زوار خدمات درمانی ارائه خواهند داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ثبت نام 25 هزار نفر از قزوین در سامانه سماح

ثبت نام 25 هزار نفر از قزوین در سامانه سماح