مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 21 مرداد 1402 ساعت 10:112023-08-12حوادث

تحویل اولین واحدهای مسکونی جدیدالاحداث در مناطق زلزله زده خوی


خیرین جوان تبریز بعداز گذشت هفت ماه از وقوع زلزله خوی موفق شدند اولین واحدهای مسکونی جدید الاحداث را تحویل مردم زلزله زده خوی کنند و این واحدها به دست خبرنگاران افتتاح شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، هشتم بهمن ماه 1401 بود که زمین لرزه ای با بزرگی 5٫9 M دوباره شهر خوی را لرزاند.

این زمین لرزه در ساعت 21:44 روز شنبه در فاصله 6 کیلومتری از شهر خوی در عمق 7 کیلومتری زمین رخ داد.

این زلزله حدود 60 پس لرزه در پی داشت که بزرگ ترین آن ها در ساعت 18:11 عصر یکشنبه، با بزرگی 4٫5 M رخ داد و خسارات شدیدی وارد کرد و اغلب خانه های خوی فرو ریختند.

اکنون هفت ماه از وقوع زلزله خوی سپری می شود و این شهر همچنان بازسازی نشده و ساکنین آن زیر نور آفتاب و گرمای شدید هوا در چادر و کانکس روزگار خود را می گذرانند.

باوجود وعده هایی که از سوی مسئولین ربط برای بازسازی و اعطای وام بلاعوض داده شده بود اما بنابه گفته ساکنین تاکنون خبری نشده و صرفاً وامی را آن هم با هزار چون و چرا دادند که دردی را از آنها دوا نکرد.

به یاد داریم که اوایل همه مردم به فکر آنها بودند و کمک رسانی می کردند، عکس و فیلم می گرفتند و دم از کار خیر می زدند، ولی این روزها دیگر خبری هم از آنها نیست و کسی هم به یاد این زلزله زدگان نمی افتد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحویل اولین واحدهای مسکونی جدیدالاحداث در مناطق زلزله زده خوی

تحویل اولین واحدهای مسکونی جدیدالاحداث در مناطق زلزله زده خوی