مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 12:452023-08-05بين الملل

بحران غیرقابل حل ریاست در داعش


اذعان دیرهنگام داعش به هلاکت «ابوالحسین القرشی» سرکرده خود طی روز پنجشنبه در شمال غرب سوریه و متهم کردن گروه تروریستی «هیئت تحریر الشام» (جبهه النصره سابق) به دست داشتن در این عملیات که حدود سه ماه قبل ترکیه مسئولیت آن را بر عهده گرفته بود، - اذعان دیرهنگام داعش به هلاکت ابوالحسین القرشی سرکرده خود طی روز پنجشنبه در شمال غرب سوریه و متهم کردن گروه تروریستی هیئت تحریر الشام (جبهه النصره سابق) به دست داشتن در این عملیات که حدود سه ماه قبل ترکیه مسئولیت آن را بر عهده گرفته بود، سؤالاتی را در خصوص بحران ریاست در این گروه ایجاد می کند؛ چراکه داعش طی چند سال گذشته، چهار تن از سران خود را تقریباً در یک منطقه از دست داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه العربی الجدید در گزارشی در این باره نوشت، ابو حذیفه الانصاری ، سخنگوی گروه تروریستی داعش اعلام کرد که ابوالحسین القرشی در جریان درگیری با عناصر هیئت تحریر الشام در جندیریس در منطقه عفرین به هلاکت رسید.

سخنگوی داعش به زمان دقیق این اتفاق اشاره ای نکرد اما اعلام کرد که این گروه ابو حفص الهاشمی القرشی را به عنوان سرکرده جدید خود انتخاب کرده است.

این در حالی است که رجب طیب اردوغان، رییس جمهوری ترکیه اوایل ماه مه از هلاکت سرکرده داعش در جریان عملیات اطلاعاتی کشورش در سوریه خبر داده بود


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بحران غیرقابل حل ریاست در داعش

بحران غیرقابل حل ریاست در داعش