مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 3 مرداد 1402 ساعت 21:452023-07-25بين الملل

فرستاده روسیه در دیدار با اسد: ما برای بازگشت شایسته آوارگان سوری همکاری می کنیم


فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه با رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

- فرستاده روسیه در دیدار با اسد: ما برای بازگشت شایسته آوارگان سوری همکاری می کنیم فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه با رییس جمهور سوریه دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از النشره، بشار اسد، رییس جمهور سوریه امروز با الکساندر لاورنتیف، فرستاده ویژه رییس جمهور روسیه و هیئت همراه وی درخصوص پرونده بازگشت آوارگان سوری و اقدامات انجام شده در این زمینه، ایده ها و پیشنهادهایی که در سطح عربی و بین المللی برای حل این پرونده در حال بررسی است ، گفتگو کرد.

دو طرف همچنین درباره لجاجت ترکیه در مسئله عقب نشینی از خاک سوریه و کمک های انسان دوستانه فرامرزی به غیرنظامیان سوری که در مناطق تحت تصرف گروه های تروریستی زندگی می کنند، مطابق با قواعد و اصول حاکمیت و قوانین بشردوستانه بین المللی گفتگو کردند.

اسد در این دیدار تاکید کرد که آمریکا و غرب با هدف تضعیف موقعیت روسیه و حضور بین المللی آن، یک بحران سیاسی و اقتصادی جهانی را ساختند و باعث ایجاد وضعیت بی ثباتی جهانی شدند و از اوکراین به عنوان ابزاری برای این منظور استفاده کردند، اما تأثیرات این بحران در کشورهایشان از نظر معیشتی، اجتماعی و اقتصادی شروع به عمیق شدن کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فرستاده روسیه در دیدار با اسد: ما برای بازگشت شایسته آوارگان سوری همکاری می کنیم

فرستاده روسیه در دیدار با اسد: ما برای بازگشت شایسته آوارگان سوری همکاری می کنیم