مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 24 مرداد 1402 ساعت 18:252023-08-15اقتصادي

اصلی ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است


مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه اصلی ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است، اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد از ظرفیت نگهداری کانتینر در بندر شهیدرجایی تکمیل شده و از صاحبان کالای کانتینری تقاضا داریم در اسرع وقت .

- مدیرکل بنادر و دریانوردی استان هرمزگان با تاکید بر اینکه اصلی ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است، اعلام کرد: در حال حاضر بیش از 70 درصد از ظرفیت نگهداری کانتینر در بندر شهیدرجایی تکمیل شده و از صاحبان کالای کانتینری تقاضا داریم در اسرع وقت نسبت به رفع مشکلات اسنادی کانتینرهای خود اقدام و کالاها را از بندر خارج کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسین عباس نژاد در تشریح آخرین وضعیت موجودی کالاها در بندر شهیدرجایی، این بندر را یکی از مهم ترین بنادر تجاری کشور توصیف کرد که نقش مهمی در ورود و خروج کالا و کانتینر به/ از کشور را بر عهده دارد.

بنادر کشور محل دپوی کالا نیست وی با بیان اینکه بنادر کشور محل دپوی کالا نیست و افزایش روند تخلیه و بارگیری در بنادر نیازمند آن است تا صاحبان کالا در انجام فرآیندهای مربوط به خروج کالای خود از بنادر تسریع کنند، افزود: از طرفی در روند ترخیص کالا نیز چندین ارگان، نهاد و سازمان دولتی و غیردولتی تاثیرگذار هستند و ضروری است تا صاحبان کالاهای کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اصلی ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است

اصلی ترین علت رسوب کالا در بنادر مشکلات اسنادی است