مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 14 مرداد 1402 ساعت 18:452023-08-05اقتصادي

98 درصد اوراق منتشره برای تسویه اوراق 1.5 سال پایانی دولت قبل بوده است


سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: کل انتشار اوراق از ابتدای دولت سیزدهم تا مرداد امسال 306 هزار میلیارد تومان بوده است که 300 هزار میلیارد تومان از این اوراق معادل 98 درصد برای تسویه اوراق 1.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، سازمان برنامه و بودجه کشور در پاسخ به اظهارنظر آقای محمدباقر نوبخت اعلام کرد: کل رقم انتشار اوراق از ابتدای دولت سیزدهم تا ابتدای مردادماه امسال، 306 هزار میلیارد تومان بوده است که بالغ بر 300 هزار میلیارد تومان از این اوراق (معادل 98 درصد) برای تسویه و پرداخت اوراق منتشر شده در یکسال و نیم انتهایی دولت دوازدهم بوده است.

در روزهای اخیر، اظهارنظری از آقای محمدباقر نوبخت ، رییس اسبق سازمان برنامه و بودجه کشور در دولت های یازدهم و دوازدهم، در فضای مجازی منتشر شده مبنی بر اینکه مبلغ 311,5 هزار میلیارد تومان اوراق مالی اسلامی در مدت کمتر از دو سال توسط دولت سیزدهم انتشار یافته است که بر اساس ادعای ایشان، این میزان انتشار اوراق توسط دولت سیزدهم در مدت یادشده از میزان اوراق منتشر شده طی هشت سال فعالیت دولت یازدهم و دوازدهم، بیشتر بوده است.

در پاسخ به این اظهارنظر، شایان ذکر است که حجم انتشار اوراق مالی در دولت های یازدهم و دوازدهم برابر 530 هزار میلیارد تومان بوده و این رقم در دولت سیزدهم برابر 306 هزا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

98 درصد اوراق منتشره برای تسویه اوراق 1.5 سال پایانی دولت قبل بوده است

98 درصد اوراق منتشره برای تسویه اوراق 1.5 سال پایانی دولت قبل بوده است